Niet helemaal tevreden over uw aankoop?

Bent u niet helemaal tevreden met uw bestelling? Dat is altijd mogelijk! Daarom bieden we u aan om uw aankoop binnen de 14 dagen te annuleren. U bent ons daarvoor helemaal geen reden verschuldigd. Laat ons iets weten via het contactformulier of via mail, bezorg ons de producten onaangetast terug en wij zorgen ervoor dat het geld weer op uw rekening komt.

De kosten en het risico om het pakket terug bij ons te krijgen, draagt uzelf. We zijn echter wel bereid om de praktische kant van de zaak voor u te regelen. Binnen de 14 dagen zorgen we er dan voor dat uw bestelling wordt terugbetaald.

Zorg er steeds voor dat u de producten voorzichtig openmaakt en de originele verpakking bewaart. Producten die sporen van gebruik vertonen, komen niet meer in aanmerking voor retour.

De uitgebreide voorwaarden vindt u in onze algemene voorwaarden.

Heeft u een beschadigd of verkeerd product ontvangen?

Wij doen steeds onze uiterste best om uw bestelling snel en veilig op zijn bestemming te krijgen. Er kan echter altijd wel iets mis gaan. Heeft u een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Laat het ons dan weten en wij doen het nodige om de situatie recht te zetten.

Stuur ons van beschadigde producten ook liefst een foto door. Dat maakt het voor ons een stuk gemakkelijker!

Volg ons op Facebook